Wilt u graag online een bestelling plaatsen maar komt u er niet uit? Onze winkeldames helpen u graag in één van onze winkels. Met behulp van de iPad doorlopen we samen met u de stappen van onze webshop.
Account aanmaken op de webshop.
Heeft u al een account? Dan klikt u op ‘Ik heb al eerder op de webshop besteld’ waarnaar u uw inloggegevens kan invullen en inloggen.
Heeft u nog geen account? Dan klikt u op ‘Ik bestel voor het eerst via de webshop’. U heeft nu de mogelijkheid om een account aan te maken met of zonder klantenpas. Mocht u een klantenpas hebben dan kan u een account aanmaken aan de hand van het pasnummer en uw postcode. Op deze manier spaart u ook automatisch nieuwe punten.
Stap 1. Winkelwagen.
In het winkelwagentje zijn alle gekozen producten te zien, u kan de aantallen hier eventueel nog aanpassen.
Heeft u een couponcode ontvangen? Deze kan u hier in het tekstvak invullen en toevoegen door op het plusje te drukken.
Stap 2. Klantgegevens.
Op deze pagina kunt u inloggen met uw account. Bent u al ingelogd? Dan klikt u op volgende stap.
Stap 3. Levering.
De webshop biedt de keuze tussen uw bestelling afhalen in één van onze winkels of uw bestelling laten bezorgen op een locatie binnen Hengelo of Enschede.
Bij een bestelling boven de € 20,00 euro kunt u de bestelling laten bezorgen op een locatie binnen Hengelo of Enschede. Onze bezorgkosten zijn altijd € 7,50.
Wij snappen dat u een bezorging graag op een bepaald tijdstip wil ontvangen, onze bezorgers kunnen echter niet overal tegelijk zijn waardoor wij gebruik maken van de volgende bezorgblokken:
Enschede:
1e blok: 09:00 – 10:00 uur.
2e blok: 10:00 – 12:00 uur.
Hengelo:
10:00 – 12:00 uur.
Stap 4. Betaling.
Op deze pagina kunt u de gewenste betaalmethode kiezen. U heeft voor het afhalen altijd de mogelijkheid om via IDeal te betalen of bij ons in de winkel.
Stap 5. Overzicht.
Op deze pagina ziet u alle gegevens van de bestelling getoond worden. Mocht u een bestelling laten bezorgen bij een ander persoon of bedrijf, kijk dan altijd goed of het juiste bezorgadres staat genoteerd.
Kloppen alle gegevens? Druk dan op ‘plaats bestelling’. Als het goed is ontvangt u kort hierna een bevestiging in uw mailbox, waarin alle gegevens van uw bestelling vermeld staan.
Foto/logo/tekst op een taart
Wilt u iemand verassen met een lekkere taart en deze taart persoonlijk maken met een foto, logo of boodschap? Via onze webshop is het mogelijk om dit snel en simpel te bestellen.
Stappenplan foto/logo
Bij elke vierkante slagroomtaart is het mogelijk om een foto/logo toe te voegen. Kies de taart met de gewenste vorm en het aantal personen en klik op de button ‘Foto toevoegen’. Bij de grotere taarten heeft u een keuze tussen een kleine of een grote afbeelding.
Met de button ‘Afbeelding selecteren’ kunt u een eigen foto/logo uit uw bestand kiezen. Wij willen graag een kwalitatieve taart aanleveren, daarom moet de foto minimaal 500 x 500 pixels zijn. Als u de juiste foto heeft geselecteerd kunt u deze uploaden door op de button ‘afbeelding uploaden’ te klikken. Wanneer uw gekozen afbeelding niet voldoet aan de kwaliteitseis, krijgt u een foutmelding bij het uploaden van de afbeelding. Indien mogelijk kies dan een andere afbeelding.
Hoe foto uploaden?
U heeft nu een keuze tussen:
Afbeelding bewerken
Afbeelding vervangen
Afbeelding verwijderen
Toevoegen aan product
U heeft nu nog de mogelijkheid om tekst toe te voegen op de taart door op afbeelding bewerken te klikken. Wanneer u akkoord gaat met de afbeelding kan u klikken op ‘toevoegen aan product’ en gaat u verder met het bestelproces.